تقدیر اتحادیه ایمنی و آتش نشانی از فرهاد مومنی مدیریت شرکت آذر شکن پارس

اعضای هیئت مدیره اتحادیه صنف ایمنی، آتش‌نشانی و علائم ‌نیروهای مسلح از واحد تولیدی صنعتی آذر شکن پارس یکی از فعال ‌ترین شرکت‌ها در رسته شارژ خاموش کننده اتحادیه، بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید حسین مصطفی زاده رییس اتحادیه، سیدعلی چاوشی نایب رئیس اول و محمدرضا درویش عضو هیئت مدیره و علی نجفی مدیرمسئول ماهنامه HSE و خبرگزاری بامنا حضور داشتند.

بعد از بازدید اعضای هیئت مدیره از فضای کارخانه و مراحل تولید حسین مصطفی زاده ریاست اتحادیه ضمن تشکر از فرهاد مومنی مدیریت این واحد تولیدی خاطر نشان کرد بنده و اعضای هیئت مدیره با قصد تشکر و قدردانی از این مجموعه به اینجا آمده‌‎ایم.

رییس اتحادیه خطاب به مومنی گفت شما ضمن موفقیت در حوزه تولید خود عضو کمیسیون بازرسی و کارگروه اتحادیه نیز فعال هستید و ما به خاطر زحمات شما از جنابعالی سپاسگزاریم.

مدیریت و عملکرد شما در رسته خاموش کننده‌ها در سال‌های اخیر بسیار عالی بوده و یکی از واحدهای نمونه صنف اتحادیه در این حوزه شرکت آذر شکن پارس می‌باشد.

مصطفی زاده تاکید کرده با توجه به نامگذاری امسال در زمینه تولید، مانع زادیی‌ها و پشتیبانی‌ها اگر در زمینه تولید موانع یا مشکلات داشته باشید ، می‌توانید مطرح کنید و اتحادیه با تمام توان در برطرف کردن این موانع تلاش خود را می‌کند. امیدواریم چون گذشته پرقدرت به مسیر خود ادامه دهید و شاهد درخشش بیشترتان در این عرصه باشیم.

 

منبع : پایگاه خبری بامنا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خط ویژهفکسواتس آپایمیل